Szalejąca inflacja oraz otaczająca nas drożyzna sprawiają, że coraz częściej szukamy oszczędności. Dotyczy to zarówno odzieży i dodatków, jak i artykułów do domu. Na szczęście czasy, gdy tańsze produkty były mniej jakościowe, dawno mamy za sobą. To samo dotyczy trendów. Wystarczy jedynie wiedzieć, gdzie szukać dobrych okazji. W czołówce ulubionych sklepów Polaków od lat pojawia się sieć Pepco, w której znaleźć można ubrania dla całej rodziny, a także produkty i stylowe dodatki do domu. Skąd bierze się tak duża popularność Pepco? Nie ma wątpliwości, że kluczowa jest właśnie, słynna już, niska cena. Mimo tego Pepco poszczyć się może bardzo dobrą jakością oferowanych produktów. Wszystkie wprowadzane do sklepów artykuły muszą spełniać określone standardy jakościowe, które kontroluje zespół składający się z kilkunastu specjalistów. O jakości świadczą także międzynarodowe certyfikaty, m.in. OEKO-TEX, GOTS czy INTERTEK. W tym roku Pepco, jako pierwsza firma z Polski, dołączyło także do prestiżowej organizacji Better Cotton, która wspiera odpowiedzialne uprawy bawełny. To dla firmy duże wyróżnienie i jeszcze większa motywacja do rozwoju.
Skoro o bawełnie mowa, to doskonałym przykładem na to, że jakościowe produkty nie muszą być drogie, jest, chociażby oferowana przez Pepco odzież z bawełny. Wiele ubrań, mimo bardzo niskiej ceny, wykonana jest z organicznej bawełny. To pozyskiwany ręczne surowiec, do uprawy którego wykorzystuje się wyłącznie ekologiczne metody. Dzięki temu na plantacjach nie stosuje np. szkodliwych pestycydów. Specjalna linia artykułów wykonanych z tego rodzaju bawełny oznaczona jest w Pepco etykietą ORGANIC COTTON. Ubrania zakupić można już za kilkanaście złotych.
Zalety Pepco nie kończą się oczywiście na dobrych cenach. Do tego wszystkiego dochodzi także duża dostępność sklepów, ponieważ Pepco jest zawsze blisko. Obecnie na terenie całego kraju znaleźć można ponad 1000 sklepów. Ulokowane są one zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Dzięki temu każdy może bez większego problemu udać się na zakupy. Sieć nie powiedziała jednak swojego ostatniego słowa, gdyż liczba sklepów, zarówno w Polsce, jak i za granicą, wciąż rośnie. Szacuje się, że każdego roku powstaje około trzystu nowych lokalizacji. Rozwój sieci nie sprowadza się jednak wyłącznie do nowych sklepów. W ostatnim czasie zmieniło się logo Pepco, które nie tylko zyskało nowe kolory (biel, niebieski rubinową czerwień), ale także i mały symbol serca. To miły gest, który symbolicznie pokazuje relację, jaka łączy Pepco z klientkami i klientami.
Na tym jednak nie koniec miłych niespodzianek. Poza nowym logo sieć ujednolica swoje sklepy, dzięki czemu zakupy będą jeszcze łatwiejsze. Czy nowe Pepco to nowe ceny? Oto na szczęście nie trzeba się martwić. Niskie ceny, które tak pokochali Polacy, nie zmienią się. W sklepach nie tylko można znaleźć dodatki do domu oraz ubrania w najlepszych cenach, ale już wkrótce wybór będzie jeszcze większy. Ulubiona sieć Polaków zapowiada, że w najbliższym czasie pojawią się unikalne, bo dostępne tylko w Pepco, kolekcje, np. odzieży sportowej. Wszystko zgodnie z najnowszymi trendami. Podążaj więc za sercem oraz niską ceną i odkryj nowe Pepco. Wciąż możesz kupić tam, dużo więcej niż myślisz.
Materiał promocyjny marki Pepco.