Dzień Własnego Biznesu

Dzień Własnego Biznesu (Shutterstock)

Świętuj wyjątkowe wydarzenie. Tego dnia upolujesz specjalne zniżki w setkach lokali

Pedagodzy mają Dzień Nauczyciela, a górnicy Barbórkę. Więc dlaczego właściciele firm mieliby nie obchodzić swojego święta? A wraz z nimi ich klienci.

Nie wszyscy wiedzą, ale Dzień Własnego Biznesu istnieje i obchodzimy go w drugi wtorek października. Jest świętowany równocześnie w 26 krajach na świecie, m.in. w Niemczech, Włoszech, Indiach czy Chinach. Jeśli więc prowadzisz własną firmę, przyjmij nasze serdeczne życzenia! Jeśli jesteś konsumentem - Dzień Własnego Biznesu to dla Ciebie doskonała okazja do świętowania. Wszystko dzięki sieci MAKRO Polska, która odpowiada za tę inicjatywę w Polsce.   

Z każdym świętem wiążą się pewne tradycje. Nie inaczej jest z Dniem Własnego Biznesu. Jak co roku, tysiące właścicieli firm tworzy oferty specjalne, z których można skorzystać tylko tego jednego dnia - 8 października. Wszystkie propozycje możesz znaleźć na platformie przygotowanej przez MAKRO Polska.  

Przedsiębiorcy, którzy biorą udział w akcji, starają się, by oferty stworzone z okazji Dnia Własnego Biznesu jak najlepiej reprezentowały ich firmy. Co to oznacza w praktyce? Właściciele restauracji mogą np. zaprosić klientów na popisowe dania w okazyjnych cenach. To niepowtarzalna okazja, żeby kupić zupę za 5 zł, świeżą kawę za 1 zł lub dostać pyszny deser do obiadu gratis. 

Ale klienci mogą liczyć nie tylko na kulinarne doznania w rozsądnych cenach. W akcji biorą udział także bary i puby, właściciele sklepów, hoteli i gabinetów kosmetycznych, twórcy rękodzieła i wielu innych przedsiębiorców. Każdy z nich przygotował rabaty lub inne niespodzianki dla klientów. 

Znajdź i korzystaj

Jak nie zgubić się w tym gąszczu ofert? Na szczęście wyszukiwarka na stronie Dnia Własnego Biznesu jest bardzo intuicyjna. Dzięki temu, że połączono ją z interaktywną mapą, każdy może łatwo znaleźć propozycje firm z okolicy. Wystarczy wpisać swój adres zamieszkania lub użyć geolokalizacji, a potem wybrać z 9 kategorii tę, która nas interesuje (do wyboru są m.in. "Restauracje", "Bary i Puby", "Sklepy" i "Usługi"). I już można przeglądać oferty, a najciekawsze z nich zapisywać w zakładkach. 

Warto śledzić też stronę MAKRO Polska na Facebooku . W Dniu Własnego Biznesu pojawią się tam najatrakcyjniejsze oferty, konsumenci będą też mieli okazję dowiedzieć się więcej o firmach biorących udział w akcji.

Święto biznesu

Dzień Własnego Biznesu to młode święto, w Polsce odbywa się po raz czwarty. Pomysłodawcą akcji MAKRO Polska. Skąd pomysł na taką inicjatywę? 

- Celem akcji jest zwrócenie uwagi na rolę, jaką odgrywa w naszym kraju i codziennym życiu sektor handlowo-usługowy, oraz podziękowanie przedsiębiorcom za zaangażowanie i pasję, jaką wkładają w swoją pracę - tłumaczy Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu MAKRO Polska. 

Przedstawiciele MAKRO Polska podkreślają, że chcą, by przedsiębiorcy czuli się dumni ze swoich biznesów i mieli szansę pochwalić się tym, co w nich najlepsze. Dzięki platformie mogą opowiedzieć o swoim biznesie całej Polsce i dotrzeć do nowych klientów. Z kolei klienci mogą łatwo i szybko poszerzyć bazę swoich ulubionych sklepów, lokali lub usługodawców.  

Jeden z przedsiębiorców, który uczestniczył w poprzednich edycjach akcji tak opowiada o jej rezultatach: - Nasza restauracja działa od 12 lat i znajduje się w kamienicy zbudowanej w latach 1910-1912. Tworząc restaurację, chcieliśmy zaspokoić najbardziej wymagających klientów. Dzień Własnego Biznesu pozwolił nam na poszerzenie grupy naszych lojalnych klientów, z czego jesteśmy niezmiernie zadowoleni. 

Dzień Własnego Biznesu to zatem korzyść i dla właścicieli firm, i dla konsumentów. Zapisz więc w kalendarzu datę 8 października i skorzystaj z fantastycznych ofert, które pozwolą Ci lepiej poznać firmy z twojej okolicy.